FAQ verhuursport.nl

Neem buiten kantoortijden voor problemen met de toegangscode of bij storingencontact op met:
Storingen: 06 15 25 86 53

Wat is het verschil tussen een sporthal, sportzaal en een gymzaal?

Er zijn verschillende locaties te reserveren. Deze verschillen bijvoorbeeld in afmeting en de mogelijke activiteiten/sporten die je er kunt doen.

We hebben het opgesplitst in drie verschillende types (in volgorde van klein naar groot):

  • gymzalen (GZ) afm. 21 x 12 meter,
  • sportzalen (SZ) afm. vanaf 28 x 16 meter
  • sporthallen (SH) afm. vanaf 42 x 28 meter.

Via deze rechtstreekse link www.s-port.nl ga je naar alle gemeentelijke sportlocaties.


Waarom zijn er verschillende tarieven?
Alle tarieven zijn per uur en afhankelijk van het aantal vierkante meters en de voorzieningen die er zijn.


Hoe kan ik naar binnen als er geen beheerder is?

Er zijn beheerde en onbeheerde locaties. In onbeheerde locaties kun je met een persoonlijke toegangscode naar binnen. Deze toegangscode staat in je reserveringsbevestiging.

Uitzonderingen en niet te reserveren via verhuursport.nl: Sporthal De Schutskamp, Sporthal Hazelaar, Sporthal Rodenborch, Sporthal Zuid en Budozaal.

Kan ik reserveren en dan gelijk gaan sporten?
Als je een bevestigde account hebt dan kan je Als de reservering betaald en bevestigd is in de mail dan kun je op het door jou aangevraagde tijdstip terecht.


Het is een werkdag, kan ik ook op een ander manier dan via verhuursport.nl reserveren?
Je kunt altijd per mail een reservering aanvragen. Een mail wordt alleen op werkdagen tijdens kantooruren behandeld. Nadat je de bevestiging hebt ontvangen kun je sporten.
Telefonisch een reservering aanvragen kan alleen op werkdagen. Dat geldt ook bij speciale wensen of andere vragen. Neem tijdens kantooruren contact op met gemeente 's-Hertogenbosch Team Verhuur via (073) 615 97 16 of mail info@verhuursport.nl


Kan ik ook voor een half uurtje reserveren?
Er geldt een minimale reserveringstijd van één uur, deze kan per 30 minuten verlengd worden. Alleen voor de squashbanen in De Schutskamp geldt een minimale reserveringstijd van 30 minuten.
De maximale reserveringstijd is een blok van drie uur achter elkaar.


Ik heb me vergist en wil mijn winkelmandje legen. Kan dat?
In het winkelmandje kan je eventuele reserveringen via het kruisje verwijderen. LET OP! Ben je al begonnen met het betaalproces, dan lukt het niet meer om een reservering te verwijderen.


Als ik uitlog, blijft mijn nog niet betaalde reservering dan in het winkelmandje?
Gaat er tijdens het betaalproces iets mis of wil je op het laatste moment toch nog iets wijzigen, log dan eerst uit. Het winkelmandje wordt dan altijd automatisch geleegd. Log daarna opnieuw in en start een nieuwe reservering. LET OP! Heb je een reservering helemaal afgerond en betaald, dan kan die reservering niet meer geannuleerd worden!
Wil je annuleren dan kost dat geld. Neem contact op met gemeente 's-Hertogenbosch Team Verhuur via (073) 615 97 16 of mail info@verhuursport.nl.


Ik kom er helemaal niet uit en heb nu hulp nodig voor mijn reservering! Wat kan ik doen?
Zijn er dingen onduidelijk, heb je vragen, kom je er niet uit? Op werkdagen kun je tijdens kantooruren contact opnemen met gemeente 's-Hertogenbosch, Team Verhuur via (073) 615 97 16 of info@verhuursport.nl.


NAAR VERHUURSPORT.NL